Sunday, January 9, 2011

Lensa Rosak

Someone: Weyh, jom gi karok?
Aku: Tak pe la..korang gi la.
Someone: Tau la suara sedap, nak simpan.
Aku: Heh! =.="

Abaikan dialog kat atas ni. Memandangkan hari ni hari minggu, roommates aku ajak pergi karok a.k.a karaoke. Mungkin diaorang nak praktis untuk AJL malam ni kot.bhahaha. Disebabkan aku kureng sikit karok2 ni, so korang pergi la. Have fun!

Jap, lari topik. Intro takda kaitan dengan isi.huahuahua..Sebenarnya, tengah-tengah syok ber-blogwalking, aku jumpa satu blog menarik. LensaRosak nama diberi. Klik gambar untuk lebih lanjut.



At first, aku ingat blog ni ada apa-apa kaitan dengan gambar, kamera atau yang sewaktu dengannya. Rupanya blog ni lagi hebat. In short, it varies. Agak menarik isi blog ni. Topik utama yang aku minat, Education For Women. Ada macam-macam isu yang diperkatakan. Oh, tak lupa untuk kaum adam, ada juga Love Lesson For Men.

Yang aku keliru, jantina penulis blog. Adakah lelaki? Atau perempuan? Atau kedua-duanya sekali? Erkk, bukan nyah, atau pengkid. Setelah aku baca, aku rasa penulis blog ni adalah dua jantina berbeza dalam dua jasad berbeza. BUKAN dalam satu jasad. Mengikut profilnya - AlexiaAqram - mereka mungkin pasangan yang berkongsi satu blog. Agak sweet dan cool di situ.hehe..

Apa-apa pun, korang usha lah sendiri, baca sendiri, dan nilai sendiri.hehe..

No comments: