Tuesday, May 10, 2011

Coffee...oh Caffeine

Lebih sehari dah aku duduk dekat rumah untuk memulakan hari cuti 4 bulan..Jap, betul ke ayat aku tu? Anggap jela betul...Anyway, rasa kebosanan semakin membesar walaupun baru satu hari. Sampai aku dah tak tahu nak buat ape... Bukan tak nak tidur, tapi mata ni segar bugar bak sayaur yang baru dipetik dari ladang..

Ok, gara-gara keinginan untuk mencuba Old Town White Coffee segera, ni la padahnya. Aku tak boleh tidur. Sebenarnya aku dah jarang minum air-air berkafein ni.. Air bergas je selalu aku layan..hehe


Naik kematu dan kebas-kebas punggung aku sebab duduk lama sangat depan lappy ni...huhu. Okay, aku tak tahu nak celoteh dan merapu apa waktu ni. Current update, I was trying to find a job to fill my days for 4 months. Any idea?? Any vacancy??

Oh, it's better kalau aku habiskan masa dengan membaca. Membaca kan amalan mulia...cewahhhh...Buku apa? As usual, my favourite story, Twilight Series..hehe.







remainder: No more coffee at night...huhu

No comments: