Thursday, September 9, 2010

Selamat Hari Raya

There is one more day of fasting. So, I would like to wish you all happy last-day-fasting and Selamat Hari Raya Aidilfitri. Mohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki.

Kepada sesiapa yang mengenali diri ini, harap maafkan lah diri yang serba kekurangan ni.
Mana-mana yang terasa dengan mulut yang lancang ni, harap dimaafkan.
Mana-mana yang terkutuk, termengata, minta maaf ye..hehe.

Yea..I know it's not nice..huhu. But hey,,orang buat ni ikhlas sepenuh hati tau..it took 2hours.Sampai tido lambat.haha

Awak, sempena hari yang mulia ni, saya nak minta maaf dengan awak kalau saya ada buat awak terasa sepanjang kita kenal. I have few guys that I knew, saya mengaku tiap kali raya, lain orang saya sambut. Tapi dengan sesiapa yang saya rapat je. Dengan awak, saya sambut raya 2 kali. Awak sorang je 2 kali tau..Maksudnya 2 tahun kita kenal. Tapi, tahun ni, terus tak ada sesiapa selain keluarga dan kawan saya. Saya minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Halalkan segala sepanjang perkenalan kita. Saya tahu saya banyak buat awak terasa.. Saya minta maaf sangat-sangat. Saya juga maafkan salah silap awak. Saya sentiasa maafkan.. Kalau masuk tahun ni, 3kali raya saya sedih sebab awak. Cuma kali ni sedih dia lain dari 2 tahun sebelum ni..Sedih dia..............................Apa-apa pun, saya tetap nak wish Selamat menyambut Hari Raya dengan keluarga tersayang...MD.

4 comments:

Ryoma Ekhizen said...

selamat2 hari raya... harap happy selalu...
mkn byk2 erk...

Miz Vamp said...

slamat hari raya sanat..ko pon,smoge bhgia slalu..hehe.msti r mkn byk..pnting tu.haha

Ryoma Ekhizen said...

wah~~~ still panggil sanat lagi...
walaupon ko di arau...
hehehehee

Miz Vamp said...

msti r..even duk arau,ko kn ex clssmte aku..skurg2ny rse jgak aku part of q2 dlu..huhu.
Sgmat ttp btakhta di hati..hehe,<3