Tuesday, February 1, 2011

Binatang Gedik

Isnin lepas masa aku pergi rumah sewa kawan aku untuk buat assignment sikit, dia bagi something pada aku. Masa tu tengah borak-borak sambil dengar lagu dari laptop dia. Tiba-tiba keluar lagu hari jadi. Masa tu dia teringat something...Aku dapat late birthday present dari dia. Oh, sangat excited masa tuh.hahahahha. Rasa macam nak menjerit. Nak menangis pun ada. Yela, tiba-tiba je dapat hadiah.hihihi..

Sebelum tengok isi dalam, tengok luaran dulu..


Yang ni tak leh blahh.. Kepala naga asal dari Penaga..bahhahah



Aku memang garang dan jahat..hehehe Onion Icons


Banyak betul 'diconteng' kan? Ha, kawan aku ni memang macam ni. Benda yang pelik-pelik, gila-gila, bagi la kat dia.hahahah. Dia orang yang aku rapat masa dekat tempat belajar. Kawan baik la senang cerita..Dah tengok luar, mesti nak tengok isi dalam kan?


"Happy Birthday Kakak, from Tya"

Sebenarnya, pada kotak ni pun ditulis macam-macam. Kata Tya, sebab tu dia balut, kalau tak, lagi banyak yang ditulis.hahah


Ni la bendanya. Aku panggil, Benda Gedik - sebab dia goyang-goyang. Kes ni, hanya angguk kepala. Kan aku dah cakap, kawan aku ni pelik. Jelas kepelikan dia bila bagi benda yang baca buku tapi duduk atas jamban..Tya....Tya.... ^^,



SWEET 21!!!


Aku pun satukan dengan yang aku beli sendiri, Arnab gedik lagi comel.heheh. Dah sepasang, cukup la.


Thanks Tya. I loves it. Onion Icons
Though it's weird, it's still my colour..

No comments: