Friday, August 19, 2011

Memori Kanak-Kanak Ribena

Janji yang dah lama gila akan aku tunaikan. Biar lambat, janji tak dimungkiri..huhu









Budak ni nampak je pasif dan baik. Tapi hanya bila baru bangun tidur.huhu. The rest of the time, he's the 'Hero'..






















Nurin & Damia Fasihah. Budak yang cute dan antara yang bijak bagi kelas 5 tahun.







Waktu ni aku tengah buat kerja. Budak-budak ni pula menyelongkar bekas pensil aku. Diaorang memang jenis suka ambil tahu apa yang orang tengah buat.=)





Masa ni geng Dutchlady datang. Budak-budak ni punya la excited bila nampak maskot tu. Then dapat susu percuma..Teachers pun dapat jugak. weee~~~ ^_^






**************** Minggu Projek ****************


Ni projek kelas aku. Rasa-rasanya mesti korang dah boleh agak kan? Well, yang ni la yang aku dok pikiaqq bagai nak rak. Abis pulas otak dah apa nak buat untuk tema bentuk & warna.




Budak 2 orang ni - Khalish & Zawiyah antara pembantu yang banyak membantu siapkan projek ni. Yang lain tolong jugak, tapi tak berapa pandai mengecat. So, budak 2orang ni je yang aku harapkan untuk cat kotak besar. Yang lain disuruh cat tangan, kaki, kasut. Benda-benda yang senang..huhu




Teacher yang last sekali siap kerja...huhu



Antara projek lain yang masih dalam proses..huhu




*****************Random pics*****************
Waktu ni 2 hari terakhir sebelum khidmat aku berakhir...Cewaahhh. Berkhidmat la sangat..bhahah


Gelagat budak kelas aku - 4 Pearl - budak-budak 4 tahun.



Kelas 5 Emerald




Kelas 5 Ruby




Budak-budak 6 tahun.




Projek yang dah siap untuk Hari Ibu Bapa & Guru.





Kenangan bersama kanak-kanak Ribena.... ^_^...Ahhh rindunyer....huhu

post signature

No comments: