Thursday, November 10, 2011

Kau Tak Berhati Perut

Kau memang suka khianat aku kan? Aku tahu yang kau tahu aku sayang kau. Sebab tu kau suka suki je buat aku macam ni kan? Suka tengok aku meroyan sorang-sorang malam-malam, eh, pagi-pagi buta macam ni kan? Geram aku dengan kau. Nasib baik tahap sayang aku lagi tinggi dari tahap geram. Kalau tak, dah arwah agak nyer kau pagi-pagi ni..huhu.


Puas aku jaga kau pagi petang, siang malam sebab kau sakit. Bila kau dah okay, kau mula buat perangai lama kau. Bila buat perangai lama, kau jugak yang sakit. Saja nak aku kesian kat kau kan?


Time aku nak rehat, nak tidur, masa tu kau nak aku layan kau. Bila aku siap sedia untuk bersengkang mata berjaga, kau boleh sedap hati jiwa dan raga tidur dengan nyenyak yer. Ada ke patut??? Kalau tanya kau, mesti kau jawab patut. Aku tahuuu....


Disebabkan kau dapat rehat yang secukupnya, siang nanti, bagi aku masa untuk rehat, okay? Jangan kau buat perangai degil lagi keras kepala kau...




Surat untukmu..Sekian.Andai saja kau bisa membacanya sekarang. =.="



Nota kali ini: Meroyan sebab tak cukup tidur. Abaikan post sengal meluah perasaan gila ini.

post signature

No comments: